Pure Natural Auto Serum Beauty Repair Artefact - PRP

nutizie-2

Artefattu di riparazione di l'autore Cù u crescita di l'età, a funzione di riparazione di e cellule di a pelle diminuisce;Cù l'influenza di i raghji ultraviolet, a contaminazione, a pressione è altri fattori, i celluli di a pelle sò danati, è a capacità di regenerazione originale hè persa.I sintomi di l'anziane cum'è arrughe, pori è spots emergenu prima, è a pelle ùn hè più ghjovana.

Per migliurà a pelle invechje, hè necessariu di attivà u putere infinitu di rejuvenation di e cellule.A cirurgia di rejuvenazione di u serum autologu PRP usa e so propiu cellule staminali per miraculosamente riparà è rigenerate a funzione è l'apparenza di ogni cellula di a pelle, induce a ghjuventù, rializeghja a pussibilità infinita di cellule staminali autologi, è apre l'era di "rejuvenation" di a pelle.

Chì ghjè u principiu di PRP?U serum autologu PRP, cunnisciutu ancu com'è fattore di crescita di cellula autologu, hè di estrae una piccula quantità di sangue propiu, estrae una alta concentrazione di fattore di crescita attiva utilizendu a tecnulugia patentata di Mycells, è cunduce a cultura di attivazione per pruduce un serum d'alta concentrazione riccu in sangue. è fattori di crescita, maximizà l'attività di e cellule di sangue, è poi inject in u tessulu dermalu di a pelle per riparà e cellule danate, mentre chì regula è rigenerate in modu cumpletu a strata di a pelle sana, Questu aumenterà u cuntenutu di collagene è fibra elastica in a pelle. , riparà a pelle dannata, è infine ottene l'effettu di "inversione di u tempu".

Perchè u serum autologou PRP pò rejuvenate a pelle?

1. PDGF (fattore di crescita di sangue derivatu) pruduce collagen, prumove a crescita di i vini sanguini è attivate a regenerazione cellulare.

2. VEGF (fattore di crescita endoteliale vascular) pò riparà i tessuti, pruduce collagen, è stimulà l'acidu hialuronicu.

3. EGF (fattore di crescita epidermale) riparà e cellule epiteliali, accelera a crescita di i vini sanguini è accelera a riparazione di tissuti.

4. TGF prumove a riparazione è a regenerazione di e cellule epiteliali vascular.

5. FGF stimulates novi cellule viventi è accelera a riparazione di tissuti.

Una iniezione porta sei trasfurmazioni perfetti

1. U supportu rapidu è u rimpianu di arrughe PRP hè riccu in più di deci tipi di fattori di crescita, chì ponu immediatamente liscia arrughe dopu esse injected in a dermis superficial.À u listessu tempu, l'alta cuncintrazione di platelets ricchi di PRP pò stimulà rapidamente a produzzione di un gran numaru di collagene, fibre elastiche è glia, per ottene u scopu di sguassà potently wrinkles.

2. A migliurà rapida di u fattore attivu di a pelle pò accelerà è prumove a creazione di a microcirculazione di a pelle, cusì accelerà u metabolismu, migliurà in modu cumpletu a struttura di a pelle è u culore, è rende a pelle più bianca, delicata è brillanti.

3. Quandu PRP hè injected in a pelle, i fatturi di crescita putenti prumove a regenerazione di tissuti è anu effetti speciali nantu à i cicatrici cuncavi.L'effettu di riempimentu di labbra hè ancu perfettu.

4. Puderà repulsà u stabilimentu di a microcirculazione faciale di spots pigmentati è accelerà u metabolismu di a pelle, prumove a pelle per scaricate una grande quantità di tossine per ellu stessu, è migliurà efficacemente a pigmentazione, u sunburn, eritema, chloasma è altri spots pigmentati.

5. Salvà a pelle allergique Se cuntinueghja aduprà PRP per u trattamentu, cambierà u sistema di stress originale di a pelle è migliurà efficacemente a pelle allergique.

6. Purtate un migliuramentu cuntinuu di PRP, chì pò prumove a crescita è u riarrangiamentu di parechji tessuti di a pelle, per migliurà in modu cumpletu u statu di a pelle è ritardà continuamente l'anziane.

PRP risolve i seguenti 7 prublemi

1. Eliminà e arrughe: linee di fronte, linee di carattere di Sichuan, linee di pedi di gallina, linee fine attornu à l'ochji, linee nasali, linee di decretu, arrughe di bocca, linee di u collu;

2. Improve flabbiness: lifting the face, improve the flabbiness, roughness and dullness of facial skin;

3. Regenerazione di tissuti: riempie a cicatrice affundata causata da traumu è acne;

4. Whitening and freckle removing: improved pigmentation, pigment change (stain), sunburn, erythema, chloasma dopu a inflamazioni

5. Shrink pores: i pori sò grossi è i capillari dilate;

6. Eliminate i sacchetti di l'ochji è i cerchi scuri;

7. Riempimentu di labbra è perdita di tissutu faciale.

[U cuntenutu di stu articulu hè ripruduciutu è spartutu.Ùn simu rispunsevuli di i punti di vista di stu articulu.Per piacè capisce.]


Tempu di Postu: 17-Mar-2023